søndag den 23. december 2012

Glædelig jul

Jeg vil da lige benytte lejligheden til at ønske alle bloglæsere en rigtig glædelig jul.
Desværre kan jeg ikke fremvise nogen kreative projekter, da det ikke lige er det der har været overskud til den sidste tid. Som så mange andre steder, har der nemlig været en vis form for travlhed med at blive helt klar til juleaften. Men idag lukkede sneen landet, det synes jeg er herligt, men jeg skal jo heller ikke ud og køre nogen steder :-)
En juletradition her i familien er at se Polarekspressen, en fantastisk film, godt nok for børn. Men vi nyder den nu alligevel hvert år.


Men ellers glæder jeg mig bare til at holde fri, være sammen med familie og venner. Måske nørkle lidt, eller læse den stak bøger der er hentet hjem i anledningen af ferie. Eller måske høste lidt pil, faktisk har jeg høstet det første stykke med Bleu, den var da bare helt fantastisk i år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar