søndag den 17. februar 2013

For første gang siden 1987

Jeg havde helt glemt hvor dejligt det egentlig er, men det er da helt vildt dejligt at have et syrum, hvor man kan tillade sig at lade tingene stå, og man kan gå til og fra. Der har ikke været pladsen i vores hus i de sidste 25 år, hvor der har været børn på alle værelserne. Men jeg har da også været lidt langsom til så at udnytte muligheden, nu hvor den er tilstede igen.
Og af mangel på syrum, har jeg også syet alt for lidt. Men det kan jeg jo bare se at få lavet om på. Jeg har hygget mig rigtig meget med at sy bukser og vest til Sif, og tror da også det hurtigt kommer i brug.


Jeg lånt bogen, "Sådan syr du til 1 til 4 år" af Rikke Misciattelli, på biblioteket. Den er fyldt med gode idéer og gode basis snitmønsterark. Og så er det jo ganske gratis.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar