fredag den 15. februar 2013

Når pladsen er trang

Enten har jeg for meget materiale på lager, eller også er der bare for få m2....  men undvære noget af det kan jeg jo heller ikke, så jeg fik da lige presset endnu en opbevaringsplads ind. Skoskabe fra Ikea, billige, funktionelle og rummelige. Så mit garnlager nu har fået lidt bedre vilkår.


 Ja, jeg har også været på besøg hos Garnudsalg. Og jeg skal det snart igen:-)

Min vinterferie lader vente lidt på sig, men det er fordi jeg skal på Højskole og flette pil med Steen Madsen og Tenja Skotte. Det glæder jeg mig selvfølgelig helt vildt til. Det er 4. gang jeg skal afsted og jeg ved det bliver godt. Det er skønt at have en hel uge, hvor man kun behøver at lave lige netop det man allerhelst vil, og mad er noget man får serveret hver gang klokken ringer :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Hanne
    Jeg kan godt forstå du glæder dig til en uges højskoleophold med pileflet en hel uge, jeg håber i får en rigtig god uge.
    Glæder mig til at se hvad du skal med alt det garn
    KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorte
      Ja, der ikke nogen bestemt plan med garnet. Bare købt i vildskab fordi jeg godt kunne li farverne - jo der er faktisk strikket en babytrøje, men der er plads til nye idéer.
      kh. Hanne

      Slet