onsdag den 29. maj 2013

Der er en duft af syren

Jeg er da bare rigtig glad for min 2 år gamle syrenhæk, der i år er fyldt med de skønneste blomster. Og duften er bare fantastisk, så der er også klippet en buket der skal med i stuen i aften.



Hækken står for enden af min urtehave, så den opmærksomme læser vil også kunne se mit store problem - senegræs i rå mængder. Jeg gider ikke lade mig stresse af naturen, jeg vil hellere leve med den. Så jeg tager lidt ad gangen, og plejer alligevel at have rimelig høst. Dog er den ende der er værst angrebet, i år blevet dækket af sort plast, det håber jeg kan gøre kål på ukrudtet.


Og så kommer jeg heller ikke udenom at det er dagen før dagen.....årets kvindeløb "løber" af stablen imorgen. Jeg har trænet, men sikkert ikke nok.

2 kommentarer:

  1. Her plukkes der også i rå mængder af syrenerne og ja, de dufter himmelsk. :-)

    Skøn blog du har. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha. Ja det er skønt at frådse i blomster ;-)

      Slet