lørdag den 10. august 2013

Så skete det igen

Endnu engang faldt min vej forbi Gug ... og resultatet er da til at få øje på ;-)



Jeg manglede grå nuancer til mit hækleprojekt med oldemor firkanter. Og så har jeg gang i et eksperiment med den brune tveed, der bliver blandet med en gylden silk mohair. Det tror jeg bliver rigtig godt. Det bliver i hvert fald let og lækkert.
Og så kunne jeg jo ikke stå for den Gollum sweater der var på Liselotte's blog, så den røg også lige med i posen. Så jeg bliver ikke arbejdsløs lige med det første. 

Lidt får jeg da også flettet, selv om den næsten har været for varmt. Endnu et lille genbrugsskab er det blevet til.



Og så har jeg endelig fået mig taget sammen til at bestille en sending visitkort hos Vistaprint. Nemt billigt og hurtig levering.




2 kommentarer:

  1. Hej Hanne sikke en masse dejlige ting du får lavet. Er hjemme fra Canada og har kæmpet et par dage med tidsforskellen men er nu ved at være på rette tid igen. Håber dig og Ruth får en god dag i Hjørring.
    KH Dorte

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha Dorte. Glæder mig til at høre om turen.
    Kh. Hanne

    SvarSlet