lørdag den 16. august 2014

Appelsiiiiiiiiiin

Jeg har haft et rigtigt langtidsprojekt igang. En lille fin trøje der hedder Citrus, garn og opskrift fra Garngaragen. Den har fået lov at ligge i perioder, hvor andet var mere spændende end mønsterstrik på pinde nr. 3. Men nu er den færdig :-) jeg har valgt farverne så det er appelsin. Størrelsen snød mig fuldstændig, så der går vist et års tid før Sif kan passe den. Jeg har snydt lidt med afslutningen, da jeg har valgt at springe over knaplukningen.




Årets løghøst har været fin, og er nu tørret. En del blev flettet til løgranke, det er så hyggeligt.



5 kommentarer:

  1. Hvor er den sød, Citrus!
    Fine løgranke... hvordan fletter man dem???

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg laver bare en fletning af de tørre toppe, og ligger et løg mere ind for hvert slag. Og så fletter jeg en snor med til at bære, da den faktisk bliver rigtig tung.

      Slet
  2. Det er den smukkeste trøje jeg har set længe, håber Sif bliver glad.
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Margith, jeg tænker nok den skal blive brugt når hun lige er vokset lidt til :-)

      Slet
  3. Hvor er det en sød appelsintrøje og hyggeligt med din egen løgranke:-)

    SvarSlet