torsdag den 15. januar 2015

Hurra hurra

Jeg har fået plads på broderikursus på Skals højskole. Hvor er jeg bare glad :-) jeg har stået på ventelisten i et par år, til en plads på dag- eller aftenhold. Dvs. det er et kursus hvor man er afsted ca. 1 dag eller aften pr. måned. Så er der jo masser af tid til at sy mellem kursusdagene.
Jeg har valgt pladsen på dagholdet, 1. gang 10. marts - jeg glæder mig allerede. Det er bare så smukke ting der produceres dernede, så det kan kun blive godt.
At jeg så er flyttet 80 km nordpå gør at turen er lidt længere, men jeg tror det er køreturen værd.


Billedet er fra udstillingen i sommeren 2014.

8 kommentarer:

  1. Hjerteligt tillykke med adgangsbilletten! Det er værd at køre efter.
    Jeg drømmer om en uge med klassisk Skalsbroderi næste år... jeg har jo allerede booket strikkehøjskoleuge i Ribe!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne. Ja en hel uge på højskole er fantastisk, det gir i. Den grad tid til fordybelse.

      Slet
  2. Tillykke med pladsen det bliver helt sikkert godt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Margit. Nej jeg tror nu heller ikke jeg bliver skuffet.

      Slet
  3. Tillykke, du kan godt glæde dig, det er rigtig godt. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte. Har du egentlig været med på korte eller lange kurser på Skals?

      Slet
  4. Tillykke, det bliver spændende. Jeg glæder mig til at se dine arbejder:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lisbeth. Ja jeg håber da der bliver lidt at vise frem.

      Slet