torsdag den 11. juni 2015

Koldbøttehulsøm og monogramsyning er nyeste kompetancer

Endelig igen en tur til Skals og brodere :-) jeg missede desværre sidste gang da jeg lå syg. Denne gang skulle jeg lige ha styr på koldbøttehulsømmen, som var rigtig sjov at prøve.


Jeg nåede heldigvis også at få overført et monogram, som jeg også kom igang med at sy. Super hyggeligt at komme igang igen. Og jeg glæder mig til 4 nye kursusdage i efteråret, så har jeg forhåbentlig bedre tid til at få syet herhjemme.


Der er elevudstilling på Skals d. 19. og 20. Juni, håber bestemt at jeg kan få tid til et besøg.

4 kommentarer:

  1. Sikke noget dejligt hyggebroderi. Jeg håber at kunne få fri en halv dag til at komme til Skals, det er altid så inspirerende. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ren hygge at brodere, svært at slippe igen :-)
      Måske ses vi i Skals.

      Slet
  2. Jeg fik et billigt grin da jeg læste i sidefløjen om dit indlæg; Kolbøttehuls øm! Hvad!!! Har du været til cirkustræning?
    Godt jeg kom in på bloggen og læste hvad det handlede om.... Smukt broderi. Jeg er især vild med monogrammer, de kan anvendes så mange steder, pynte og sætte et personligt præg på en gang. God fornøjelse videre med dit broderi.

    SvarSlet
  3. Ja det kunne godt gi et sjovt billede... Men det er altså også et lidt sjovt navn.
    Selv om jeg næppe kommer til at brodere monogram på mit sengetøj, så synes jeg bestemt det det er sjovt, og skal nok finde noget at bruge det til.

    SvarSlet