søndag den 8. januar 2017

Det nye år er godt igang, og vandet er stift.

Juleferien kom og gik... og jeg har holdt ferie fra det meste. Dejligt at trække stikket ud og lave ingenting og alligevel en hel masse.
Arbejdet er skudt igang igen, vi har fået en smule sne og set solen. Så jeg er glad - i nat har der været så meget frost at vandet er stift.


  



Lyset bliver helt anderledes når vi får lidt sne, det er så dejligt.
Ferie læsningen var en julegave, fortsættelsen til "Mig før dig". "Efter dig" dejlig læsning, jeg har hygget mig. Den næste er også en julegave, fortsættelsen til Berlinerpoplerne - det glæder jeg mig også til.






Jeg har (godt nok i december) broderet en lille blomst på et viskestykke, købt hos Elin. Lille let opgave, som er flyttet ind hos min søde veninde.





Jeg strikker også stadig på min cardigan, stærkt inspireret af tørklædet model Århus.... det er tæt på, så den kan vel hedde Viby. Hyggeligt projekt, så håber jeg bare at jeg også orker at få hæftet alle enderne. Regner med den skal kantes med en hestetømme, men nu må vi lige se hvordan det kommer til at se ud.




Jeg har endelig fået monteret min pude, den har lagt et stykke tid og ventet på at symaskinen blev fundet frem - det blev lige i går, og tager jo ingen tid - mærkeligt hvorfor det så kan vente så længe...




Jeg døjer stadig med at blogge fra min iPad - det driller helt vildt med at få indsat billeder... så derfor lidt længere mellem indlæggene herfra.

2 kommentarer:

  1. Jeg bruger Blogsy på Ipad. Jeg har fundet ud af at sætte billeder ind, men de vil kun sidde midt for... og jeg kan godt lide at teksten står ved siden af! Jeg har også efter lang tid fundet ud af at gøre billederne mindre... Men jeg bliver aldrig glad for Ipad til at blogge fra.
    Og så tilbage til det smukke broderi. Især fuglene er sjove.
    Trøjen er jeg spændt på at se færdig.
    Her forsvandt sneen hurtigt. Solen har været på visit... men ikke nok. Ser frem til at dagene bliver længere!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det giver udfordringer med iPad, men jeg tænder helst ikke min pc når jeg har fri :-)

      Slet