onsdag den 26. juni 2013

Jeg elsker pæoner

Jeg har været ude med en forsigtig saks, jeg nænner ikke at klippe en stor buket. Så jeg fisker dem op der hænger mest, vejret er lidt hårdt ved de store blomster. Men øj hvor jeg altså bare nyder de kæmpe store knopper, som folder sig ud til de skønnest blomster. Og duften.... Den får jeg aldrig nok af.
Det er ikke de helt store kreative udfoldelser der har været igang den seneste tid, jeg er vist blevet lidt doven. Jeg går jo også meget i haven, så det er nok der min tid ryger hen lige pt. Men jeg har da fået læst et par krimier, "kvinden i buret" og "Fasandræberen" har været rigtig go underholdning.
Og så var jeg ude og sejle kajak i lørdags, en gave fra min veninde. Det var bare sjovt at prøve, og jeg har bestemt lyst til mere.


2 kommentarer:

  1. Ja pæonerne er rigtig flotte nu og de har en dejlig duft. Her er ingen tid til at læse bøger men forhåbentlig til efteråret og vinteren, kan se at du har været inde og skrive kommentar hos nancy om den nye bog om pilebark, tror du det er en der skal investeres i og ved du hvad den koster. Jeg glæder mig ihvertfald til vi skal på kursus til efteråret. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dorte.
      Nej jeg kender ikke prisen, men satser da på den kan købes på Pilefestival.
      Kh. Hanne

      Slet