søndag den 13. december 2015

Så blev nissetøjet hængt til tørre.

Julestemningen er ved at indfinde sig, hjemmekogte klejner og besøg af gode venner hjælper godt på det. Idag har jeg været til Julemarked på Knivholt i Frederikshavn, det er kæmpestort, 135 forskellige stader. Så er det tæt på en overdosis...
Jeg har været igang med strikkepindene, og der er kommet lidt nissetøjet op og hænge.



Jeg er også blevet færdig med 4 dækkeservietter med lidt julebroderi. Der er først trykt med stoftryk farver, og bagefter broderet med kontursting. Det er bare ærgerligt at der er så dårligt dagslys, at alle billeder bliver lidt uskarpe...




4 kommentarer:

  1. Ser bare så hyggeligt ud med det nissetøj, tror da jeg skal prøve det til næste år. Broderiet er også meget smukt, dejligt at du får noget ud af dine Skals-dage. Jeg har været til julemarked hos Lone Landmand i dag dog ikke så mange boder, men rigtig hyggeligt. God jul til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha Dorte. Ja nissetøjet er hurtigt lavet, du kan sagtens nå det endnu :-)
      Jeg følger også Lone Landmand, det ser rigtig spændende ud. Men jeg synes det er langt at køre efter. Måske på en sommertur engang.
      Kan du også ha en go jul.

      Slet
  2. Det var en sjov ide med nissetøjet på tørresnoren!
    Julemarkeder bliver det ikke til i år, synes ikke det har passet med vejr og tid. Knivholt er spændende, men det lyder Got nok lidt overvældende med så mange stande!
    Dine broderier er blevet smukke. Når min "strikkeitis" daler, vil jeg prøve med broderi... Der er så mange spændende muligheder...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror nu aldrig vi bliver færdig med at strikke.. Jeg kan godt li at skifte lidt, og du har ret der så meget spændende broderi der skal afprøves.

      Slet