torsdag den 30. januar 2020

Her bruges rester

Efter en weekend med flet, bliver der naturligvis en del opblødt pil i overskud som helst skal bruges inden det går helt i opløsning. Så det er blevet til en lille kurv, som sikkert kan bruges til et eller andet. Måske når yngste barnebarn skal hente kartofler i kolonihaven.
Lidt længere pil, som vel næppe kan kaldes rester, er blevet til en stor brændekurv.
Så har jeg også fået lavet en lille bolig til gærdesmutten. Knasthullet har jeg haft liggende i en del år, tænkt til dette formål. Så det var dejligt at få det afprøvet, så håber jeg bare det vil passe en lille gærdesmutte at indtage den.
Endnu en tyk uldtrøje er strikket. Garn og opskrift fra Hjelholt, rigtig skønt at sidde med. Det var nr. 2 af denne model, så den er dog ikke til mig selv. Håber min svigerinde passer den.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar