mandag den 19. september 2016

Når opskrifter lokker...

Jeg har strikket en dejlig lille babytrøje, Vincent fra Rasmilla. Det er en fornøjelse at sidde med en velskrevet og gennemtænkt opskrift. Indledningen siger "læs ikke opskriften igennem inden start, den giver absolut ingen mening" ja så er nysgerrigheden vagt her. Restegarn af blødeste Alpaca, og nogle hyggelige timer er brugt. Det hele er strikket sammen, hvilket passer mig fantastisk, da jeg ikke er fan af sammensyninger.



 



Mit lille broderi har fundet sin plads i en notesbog. Så er der klar til at blive noteret - et eller andet vigtigt :-)




4 kommentarer:

  1. Du laver bare så mange fine ting. God dag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Margith, jeg har bestemt også mange hyggelige timer med det :-)

      Slet
  2. Sødt strik. Fin montering. Dejligt at få broderiet i noget brugbart.
    Jeg nyder min broderiuge på Skals. Så mange planer; så lidt tid!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jo lige udfordringen med at blive ved med at finde anvendelse for tingene. Men det går heldigvis endnu :-)

      Slet