fredag den 11. maj 2012

Kølig fredag

Roserne i drivhuset står med store knopper der snart folder sig ud. Godt de står inde i varmen, for udenfor er der da godt nok stadig alt for koldt.... men så gør det jo heller ikke så meget at jeg er total bagud med haven. Frøene til urtehaven ligger stadig og venter, men jeg har heldigvis hørt i radioen at det ikke gør så meget, så længe der er så koldt om natten.



Geoginerne er dog kommet i jorden idag. De fleste har været sat i jord i drivhuset, så de er godt igang. En del nye er købt i år, og dem fra sidste år har overvintret med stor succes (det er bestemt ikke hvert år det lykkedes her) så der er plantet tæt. Det bliver godt.... 
Jeg sætter et pilekryds over hver plante, det støtter dem så de ikke vælter -nemt og gratis:-)



Jeg har været igang med at nørkle lidt. Jeg måtte lige prøve at lave papirflet, da jeg nu havde en stak reklamer i overskud. Godt hjulpet på vej her  Når genbrug blir guld
At det så også har lidt med pil at gøre, er ikke helt tilfældigt.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar