onsdag den 1. august 2012

Krusedulleflet og feriesysler

Ferien er over os, og det bliver bestemt nydt i fulde drag.
Der har været tid til at flette lidt. En redekurv er det blevet til af det sidste pil, der var ved at være lidt "overgemt"


Haven nydes, der luges lidt, og noget får bare lov at udvikle sig. Sidste år var der vist en krukke med hornvioler på bænken, den har været så venlig at smide en bunke frø, som så giver fornøjelse igen i år:-)


Mine høstanemoner står nu i fuldt flor. De har fået pladsen hvor jeg ikke længere orker at bekæmpe skvalderkålen, og de kan tåle mosten. Jeg er ved at finde ud af hvilke kampe der kan betale sig at tage, og hvad man bare skal affinde sig med.


Men ellers er der heldigvis også tid at læse nogle af alle de bøger, jeg ikke når resten af året. Og her har jeg fundet gode idéer i blogland - det er fint når man ikke selv er så kreativ på biblioteket.
Men indtil nu er der læst "Arseniktårnet", "Kirstens breve", "Stadig Alice" og ikke mindst "den hundredårige der kravlede ud af vinduet og forsvandt".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar