mandag den 21. oktober 2013

Oktoberoverflod

Utroligt mildt efterår vi har.... Idag har jeg "pelset" de sidste georginer, og sikken en buket jeg kan lave. 


Jeg har gravet knoldene op, sorteret og mærket, så jeg kan huske det til foråret. Jeg har printet billeder af alle blomsterne og lamineret dem, så de kan holde i kasserne sammen med knoldene. Der er ved at være nogle stykker at holde styr på.


Dejligt at få gjort lidt i haven igen. Jeg har lige været væk for en stund, og det er utroligt at komme hjem og se hvad der egentlig sker på en uge.
Uge 42 er brugt i varmen, Kas i Tyrkiet. Et utroligt dejligt sted, jeg kan virkelig undre mig over hvorfor der er så få danskere der. Hyggelig lille by, men en tilbagelænet lidt søvnig stemning  i forhold til alle de lidt stører feriesteder. Her kan man stadig gå i fred og ro, uden at blive overøst med "gode" tilbud fra restauranter og butikker.
Med udsigten her, er det i hvert fald svært ikke at nyde ferien.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar