lørdag den 21. december 2013

Juleferie, velkommen

Jeg har vist holdt lidt lav profil her i december. Måske en lille smule juleforskrækket, i hvert fald har jeg ikke fået forberedt så meget. Men julen kommer uanset hvad, det bliver også hyggeligt, og vi kommer ikke til at mangle noget, så hvorfor så stresse over det jeg ikke får gjort.
Jeg smider benene i sofaen med mine nye sokker.



Finder endnu en go bog, og nyder livet. Jeg har lige læst Lone Landmand s debut roman "under landet"  virkelig godt skrevet, kunne næsten lugte grisene.... Og blev total overrasket over slutningen.


Elefanten Josefine, som jeg strikkede sidste vinter, er klar til at rejse ud til Sif. Det er jo 4. Adventssøndag imorgen.
Måske bliver der flere indlæg inden jul, og måske ikke. Så derfor vil jeg da lige ønske alle mine læsere en rigtig god jul. For læsere kan jeg se der er, 19.000 visninger er lige rundet. Så skriv da lige en kommentar, så jeg kan hilse på og se hvem I er. Så blir jeg juleglad.



2 kommentarer:

  1. Hej Hanne sikke en masse fine ting du har lavet til Sif.
    Her har december også været travl, vi har også bestemt at vi ikke vil stresse og julen kommer jo alligevel og skal nok blive hyggelig selvom huset ikke ligner noget fra et dameblad. Du ønskes også en glædelig jul og glæder mig til vi skal flette igen i januar. KH Dorte

    SvarSlet
  2. Kære Hanne
    Tak for din søde julehilsen på min blog og tak fordi du læser med ;o)
    Hos mig har det været" fuld hus" siden d. 20 dec. og faktisk lidt endnu … for nu kommer nytåret jo. Så ingen kreativ sysler her, med undtagelse af dem, der sker i køkkenet ;o)
    Håber du har nydt din jul og har nået alt det du ville?
    Jeg var nysgerrig for at se, om du mon havde fået gang i strikkepindene. Glæder mig til at kunne følge dig i den proces.
    Rigtig godt nytår og på gensyn i 2014.
    kh. Hanne

    SvarSlet