lørdag den 1. februar 2014

En fugl i hånden.....

...er bedre end ti på taget. Denne lille musvit er da til at styre, en lille bunke uld og en hyggelig aften med filtenålen. Det giver mig lyst til mere filt.... Overvejer lidt om jeg ikke bliver nødt til at tage på et formiddagsvisit her.



Når der nu alligevel er så koldt, har jeg dækket op med en dejlig isrand med røde bær. En islygte er også på vej, men skal vist først ud af formen i morgen. Den ide er tyvstjålet herfra.



På formiddagens indkøbstur blev jeg lige fristet af et par hyacinter, manglede så bare lige noget bunddække.... Så er det jo man selvfølgelig lige tænker pil.... Klip klip, sådan.



2 kommentarer:

  1. Den er da bare sød den lille fugl, er det ikke noget småt pillearbejde og lave sådan noget filt? De afklippede pilestumper har jeg også før brugt i krukker udendørs, så får vi jo også lige det sidste pil brugt. KH Dorte

    SvarSlet
  2. Jo vel er det pillearbejde, men en dejlig kontrast til at flette brændekurve ;-)

    SvarSlet