søndag den 9. november 2014

Fletteflittigfridag

Onsdagen blev brugt i godt selskab med flettepigerne fra Hvornum, jeg benytter enhver lejlighed til at få fyldt lidt på lager til julemarkedet.
Idag var der så rimeligt godt vejr, så jeg kunne få taget et billede at de sidste par kurve.  De er linet op ved foden af vores kæmpe kastanietræ. Det fylder faktisk hele haven.. Så beslutningen er taget, træfælder bestilt - fredag bliver det lagt ned i småstykker. Egentlig er det jo ganske ærgerligt at fælde så stort et træ, men det overskygger hele grunden. Så væk kommer det, så vi får plads til noget nyt.




5 kommentarer:

  1. De ser flotte ud, vi ses snart til flettedag. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. tak Dorte, ja jeg glæder mig til vi ses lørdag, det er længe siden

      Slet
  2. Smuke kurve(r)...
    Det er lidt trist at fælde træer... men vi har også nogle store egetræer bagerst i haven; de er for store og står for tæt... så beslutningen er taget!

    SvarSlet
    Svar
    1. tak - kurver - smiler.
      Det gode ved at fælde træer er at det giver lys og varme et par gange.

      Slet
  3. Hej Hanne

    Jeg leder efter en kurv til brænde indendørs og faldt over din blog. Er det muligt at købe en af dine flettede kurve? De er meget smukke.

    Med venlig hilsen,
    Jacob Piet

    SvarSlet