lørdag den 20. december 2014

Juleprioriteringer

Julebrevet er noget af det vigtigste for mig at nå. Jeg hygger mig gevaldigt med at skrive det, skønt at sætte sig og tænke tilbage på årets begivenheder, store som små. Jeg har sendt kollektive julebreve siden 1992, med tekst og billeder. Jeg har dem alle liggende, og de er faktisk rigtig hyggelige at bladre tilbage i. Hvornår var det nu lige??? Så kan vi som regel finde året i julebrevene. Jeg sender en hel del, støtter både posten og julemærkehjemmet. De har brug for det. Nu ligger de endelig klar, skal bare lige over i postkassen. 


Jeg håber der kommer flere kreative indlæg i det nye år, lige nu er det lidt tyndt med det. Jeg vil ønske alle mine læsere en rigtig glædelig jul og et godt nytår, med et billede at den skønneste julebuket, som landede i min favn igår :-)



1 kommentar:

  1. Smukt initiativ med julebreve i den mængde... Jeg sender per mail... Har været bedre til at skrive med fotos indlagt mm. Jeg skal tage mig alvorligt sammen for at få det gjort ....
    Fantastisk julebuket... Den spreder da julestemning.
    God jul til dig og dine.

    SvarSlet