søndag den 19. februar 2012

Forårsfornemmelser

Idag har jeg fået høstet det sidste at mit eget pil, i hvert fald det der er godt at flette af. Det er ikke meget jeg har selv, men så er det jo dejligt at blive inviteret til høst, ved dem der har rigeligt.

Det ældste af mit eget pil skal graves op i år, det giver ikke noget brugbart udbytte længere. Så det skal snart få en minigraver på besøg:-)



Det skønne solskinsvejr indbød også til at få sået de første frø. Tomater, chili, Romanesco kål, Påfugleblomst og Rosenslynge. Håber det spirer, en del er egne frø fra sidste år, så man ved jo aldrig helt...

Og mine nyindkøbte spirebakker fra Frøbutikken blev taget i brug, spændende at se om de virker efter hensigten.


Hele molevitten installeret i køkkenvinduet, da der stadig er for koldt i drivhuset.








Her er et billede af Påfugleblomsten, lånt fra Frøbutikken. Det bliver spændende at se om det kan lykkedes hos mig.





Klik på billedet, for at lukke vinduet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar