søndag den 28. oktober 2012

En dejlig dag

De fleste dage er heldigvis dejlige, men lørdagen må alligevel fremhæves, som særlig dejlig. Den startede med frost i pilen, utrolig smuk. Bladene falder snart, og der skal høstes.


Hele fredagen var brugt på at forberede mad til mine gæster lørdag, forskellige retter med rigtig megen inspiration fra Tina Dalbøge. Anledningen var at jeg har passeret de 50. Og 20 dejlige tøser holdt mig ved selskab hele lørdagen, og gjorde dagen til noget helt særligt. Mange skønne gaver, som glæder både nu og senere, god tid til snak og grin. Så idag er jeg glad, mæt og træt på den gode måde :-)
Denne skønne træmand flyttede også ind igår, en gave som er lavet af en vendindes kreative søn.

2 kommentarer:

  1. Hej Hanne
    Hvor dejligt at se hvor glad du er blevet for din nye mand. Anders er rigtig kreativ og det er flotte ting der kommer ud af hans hænde er (sagde hans mor). Sidste år sendte han mig et billede af en hue han selv havde lavet mønster til og syet. Teksten til billedet var som følger: Tror min kære mor ville være så stolt af mig hvis hun så den fine hue i G-1000 og kanin jeg lige er blevet færdig med at sy!
    Og igen Hanne - det var en fin fest!
    Jeg får nok gang i blokken lige pludselig når der kommer en af de unge hjem og giver en hånd med, jeg synes ligesom jeg er kørt lidt fast.
    Knus Jane

    SvarSlet
  2. Hej Hanne!
    Tillykke med dine 50 år :-) snart er det min tur...
    Din træmand er rigtig fin.

    SvarSlet