onsdag den 17. oktober 2012

Jeg er her da endnu

Der har været lidt stille, men jeg er her da stadig... har bare lige været en uge i varmen, med den her udsigt.


Gülluk i Tyrkiet, det var stille og dejligt. 25 - 30 gr. og passende badevand inden for rækkevide. Så kan det kun være vellykket.
Der har også været god tid til at læse gode bøger - Din næstes hus - Undskyldningen - Niceville. 3 gode bøger, så jeg har været godt underholdt.

Herhjemme er der travlhed med at gøre haven vinterklar. Drivhuset er delvis ryddet, og sarte planter er flyttet derind for en tid. Geoginerne er gravet op, tulipanløgene er lagt, mammuten er dækket og havemøblerne er sat ind.... Py, der er godt nok mange ting. Så jeg glæder mig lidt til vinter, hvor der er pause med haven. Men ved da også at det er godt igen, når vi nærmer os foråret.

Der har ikke været meget tid til flet. Men lidt barkarbejde er det dog blevet til. Jeg er så småt begyndt at tænke mod julemarked. Jeg håber at komme med på Julemarked på Nørlund slot i år, så der skal da lige produceres lidt nyt.


Vasketøjskurven er godkendt af sønnik, så den har fået en syet pose indvendig med snørrelukning, så det er nemt at hive posen op og tage med i vaskekælderen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar