lørdag den 13. april 2013

Der er ikke flotte billeder i at køre møg på urtehaven

Idag har jeg endelig fået kørt komøg på urtehaven, det er jo ikke lige det fedeste job, men helt sikkert godt for årets afgrøder. Jeg glæder mig i hvert fald til der kommer lidt mere grokraft i sagerne.
Men I kan alligevel få et billede. Jeg var nemlig så heldig at få fingrene i et tilbud fra Garnudsalg rigtig lækker silke og uldblanding. Der gerne skulle ende i en luftig forårs top i en farve der er lidt ny for mig.

 Det er ved at være et stykke tid siden jeg fik syet sengetøj til Sifs dukkevogn. Her fik jeg lige anledning til at bruge noget af det gamle hæklede mellemværk fra gemmerne.


2 kommentarer:

  1. Billedet hvor du kører med en trillebør fuld med møg kan jeg godt se for mig. Farven på garnet er lige mig hvis du fortryder. Og hvor ser det godt ud det sengetøj med hæklede mellemværk det passer godt til pileflet.
    God weekend. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det billede tror jeg så lige vi skal lade blive i fantasien;-)
      Garnet skal jeg nok få anvendt, da Sif er en rigtig lilla pige.
      Kh. Hanne

      Slet