onsdag den 24. april 2013

Forårstravlhed i haven

Det er ikke så mange kreative projekter jeg kan fremvise lige for tiden. Min tid er nemlig travlt optaget i haven. Så min onsdagsfridag er velkommen og to do listen er alenlang;-) heldigvis er der 3 dages weekend.
Der er godt gang i potterne i drivhuset. Jeg har fået delt mine Acapantus, fra 2 potter til 5. Så håber jeg bare at de nu også gider sætte blomster, i hvert fald er der vældig gang i dem nu.


Jeg elsker hornvioler, dem kan man ikke få for mange af.

 
 
Jeg har tømt en hel trailer fuld flis. Det er lagt under syrenhækken som blev plantet for et par år siden. Så skulle det gerne være nemmere at passe den, men der skal lige hentes 1 læs mere..
 
 
På mine fridage er min formiddagskaffe nærmest hellig. Jeg står gerne tidligt op, bare for at jeg så kan være sikker på at nå min formiddagskaffe. Øj hvor den nydes, især når støvsugning og løbeturen er overstået, og havearbejdet ligger foran og lokker.
Og selvfølgelig indtages formiddagskaffen i drivhuset, sammen med lidt bloglæsning - længe leve det trådløse net over hele matriklen :-)

 
Havearbejdet blev så stoppet midt på dagen, da det er begyndt at regne. Men nåede lige at få delt nogle stauder som trængte. bl.a. Tibets blå valmue, nu håber jeg så den kan klare det. Den er lidt sart, men fantastisk smuk.

Og mindsanten om jeg ikke snart runder 10.000 sidevisninger. Det er da alligevel en hel del. Tak til alle der læser med, og selvfølgelig er jeg glad for kommentarer.

1 kommentar:

  1. Nej hvor ser det hyggeligt ud, jeg håber også på engang at få et drivhus jeg kan sidde og lave pileflet og andre syslerier i.
    Jeg elsker også de små hornvioler de er så søde og blomster så flittigt. KH Dorte

    SvarSlet