mandag den 4. november 2013

Hot hot

Drivhuset er blevet ribbet for de sidste chili, og de er havnet i en omgang hvidvinseddike og olivenolie. Så der er noget der kan sætte fut i kødgryderne i vinter;-)


Og så er det vel også ved at være lygtetændingstid, i hvert fald synes jeg det er ved at være mørkt nok. I år er der kommet en ny model på bordet. Jeg har nemlig en del 1 liters henkogningsglas, som kan bruges til formålet. En hurtig krydsbund, med sider af rangleflet. Det kræver bare nogle temmelig lange og slanke pil, men så går det også som en leg.


En Zarzo kurv og en stor brødbakke er det også blevet til. Det var hvad den resterende pil egnede sig til. En ny bunke er lagt i blød, for der er ingen tid at spilde, når der er julemarked 1. Søndag i advent.


4 kommentarer:

  1. Dejligt at du lige fortalte om din chili nu har jeg også plukket mine de sidste. Tror jeg vill prøve som dig, vi bruger dem ikke rigtig når de er tørret.
    Fine pileflet ting. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da godt du også lige nåede høsten. Og der kan man jo bare se hvor mange gange man kan blive inspireret på bloggene...

      Slet
  2. Waauuu hvor er den smuk din kurv.
    Håber I havde en skøn ferie.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Jo ferien var super, ren afslapning i en hel uge, det var lige hvad jeg trængte til.

      Slet