fredag den 24. januar 2014

Flet og gode bøger

Jeg har flettet de sidste dage, pilen fra fryseren er stadig ikke brugt. Men nu kan det heldigvis sagtens holde sig udenfor, efter vi har fået frostvejr.
Det er blevet til hele to kurve med asymmetrisk lukning, hyggelige arbejder der bare køre derud af. Den største skal sendes i byen, til en familie som vi skylder en tak for hjælp. Det er bare dejligt at flette til gave, med de gode tanker der så flettes ind undervejs ;-)



Jeg har også haft gang i et par gode bøger. Jeg er lidt krimi træt, så jeg leder lidt længere på biblioteket. Jeg synes al omtale af bøger handler om krimier, så det er lidt tilfældigt hvad jeg griber med hjem. 
"Sig at du lyver" er en rigtig go fortælling, der foregår på Færøerne. Og "du forsvinder" er bare ikke til at ligge fra sig, den er virkelig godt skrevet efter min mening. Den handler om et par, hvor manden får en svulst i hjernen, og hvordan det påvirker deres liv. Den minder mig lidt om en bog jeg læste for et par år siden der hedder "stadig Alice" en gribende beretning om en kvinde der får demens. 



1 kommentar:

  1. Hej Hanne fine kurve, min pil fra fryseren er taget op og jeg glæder mig til at flette igen i morgen. Vi ses KH Dorte

    SvarSlet