onsdag den 15. januar 2014

Heldig igen

Så var jeg lige heldig igen.... Jeg har nemlig vundet 3. Præmie i Pileforeningens julekonkurence (sidste år vandt jeg også) måske man alligevel skulle gi sig til at spille lotto;-)
Idag kom gevinsten så med posten, et dejligt bankejern i træ fra Stoklund.  Det skal nok komme i brug snarest. Jeg elsker godt værktøj.


Jeg har fået flettet en lille firkantet kurv med hank. 20 x 30 cm, så den er ikke så stor. Men arbejdet er egentlig det samme, om det er en stor eller lille kurv.
Jeg bruger et merlespir når jeg lægger kanter. Det er bare et super godt værktøj, som egentlig er til splejsning af tovværk, men helt uundværligt når der skal lægges kanter.



Endnu en Zarzo kurv er færdig, en af bestillingerne fra julemarked. Det går ikke så stærkt med at få flettet bestillingsopgaver, men jeg skal jo også ha tid at gå på arbejde.
 
 

1 kommentar:

  1. Tillykke med præmien. Sikke fine kurve, tror jeg skal prøve at flette zarzo på lørdag. KH Dorte

    SvarSlet