onsdag den 12. marts 2014

Egentlig ikke fordi jeg manglede....

Jeg kan ikke påstå at jeg mangler hjemmestrikkede trøjer... Men det skal nu ikke afholde mig fra at strikke en mere! Da jeg så Hanne Rimmen's opskrift var jeg solgt, en rask beslutning / bestilling hos Garngaragen, utålmodig venten på posten, og jeg var igang.
Indrømmet, det har været et stort arbejde, men hyggeligt, lækker Alpacka garn, velskrevet opskrift, lækre detaljer og mange aftner i sofaen. 
Jeg gælder mig til at tage den i brug, der kommer vel lidt kølige forårsdage, hvor den vil være lun og dejlig.




5 kommentarer:

  1. Jamen, hvor herligt ;o))
    Den er blevet super flot og hvor er jeg stolt over at du har valgt "min" opskrift.
    Håber at du bliver super super glad for den.
    Må jeg linke til dig ? - bliver da nødt til at skrive og prale om det på bloggen ;o)
    kh. Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig, det vil jeg da kun blive glad for. Jeg er sikker på den vil blive brugt flittigt.
      Tror også den skal på strikkegruppen på fb..

      Slet
  2. Herligt ;o) tak for det.
    Hvad er det for en strikkegruppe. Måske er det noget for mig ?
    kh. Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en gruppe der bare hedder strik, jeg er stadig ny på fb, så det er ikke helt lykkedes at få lagt foto ind endnu.

      Slet
  3. Hej Hanne. Ved du om man stadig kan købe opskriften, ét eller andet sted? Garngaragen er jo overaget af Garnpusher, men Skåne opskriften fik de desværre ikke med i købet. Jeg er SÅ forelsket i den i den trøje <3 Dbh. Tine Friis Jensen

    SvarSlet