torsdag den 30. april 2015

Glædeligt gensyn

Ja det lyder måske en anelse skørt, men jeg har flyttet nogle gamle venner med til Sæby. Vores vinbjergsnegle som jeg for snart mange år siden hentede i Torstedlund skov, og satte ud i haven gav stor glæde, med yngel og spredning i haven. Derfor måtte jeg lige ha nogle stykker med videre til Sæby. De har overlevet vinteren, og er vågnet op til de nye omgivelser. Håber det behager dem.


Ellers er dagen nydt i det allerbedste selskab, med gåtur på Jyske ås, frokost på udsigtsbænk i det grønne og et besøg på Dronninglund kunstmuseum. En dag der lader batterierne lidt op igen.



3 kommentarer:

  1. Håber dine vinbjergsnegle trives på den nye adresse!
    Jyske ås er skøn. Jeg boede på Fejborg bakke, da jeg (for længe siden) var i huset.
    Jeg har besøgt Dronninglund kunstcenter i forbindelse med en patchworkudstilling. Spændende sted. Og så er Storskoven jo skøn nu hvor bøgen springer ud.

    SvarSlet
  2. Ja der er mange skønne steder at besøge. Når man kender fejborg bakke er man rimelig godt kendt :-)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet