søndag den 3. maj 2015

Dagens kurv fra omvendtslev...

Igår var det pilens dag, ifølge pileforeningen. Det blev desværre ikke til noget stort offentlig arrangement for flettekredsen, det har vi vist alle for travlt til. Jeg drog dog alligevel sydover, for at tilbringe lørdagen i allerbedste selskab med Tante pil. Der var tid til flet udendørs i det gode vejr, tid til at kigge får, høns og kæmpe have, og ikke mindst tid til den gode snak. Så kurven måtte gøres færdig idag. Nu går jeg så bare og brygger lidt på en hank af en slags... Det tager tid at få gode ideer og finde det rette materiale.


Og hvor var det så lige det der med omvendtslev??


Det gode vejr gav denne fantastiske spejling, som jo i virkeligheden ser sådan her ud.... :-)



3 kommentarer:

  1. Smuk, smuk kurv.... Spændt på hvilken hank du finder ud af...
    Det er godt nok spøjst at se vandmøllen bagfra på hovedet omvendt....
    Jeg er jo vant til at fotografere den nede fra broen over åen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine altid søde kommentarer Anne :-) ja det er lidt sjovt at lege med billeder, selv om jeg kun bruger min telefon og iPad kommer der mange godt ting til gemmerne... Så kræver det bare lidt diciplin at holde styr på sine foto.

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet