søndag den 11. november 2012

Hemmeligheder på bordet

Nu kan jeg jo godt afsløre hvad jeg har fået den sidste tid til at gå med.. Jeg har strikket denne trøje til min gode veninde, en fødselsdagsgave som blev overrakt igår:-) og hun blev heldigvis glad. Skønt at lave noget som man er rimelig sikker på bliver godt modtaget.




Og manden skulle da også ha en gave, så det blev til et par puder til sofaen.


 To sider af samme sag....


Tak til Hanne Rimmen for en fantastisk blog, med så mange gode idéer man bare bliver nødt til at afprøve.

5 kommentarer:

  1. Det er den skønneste trøje jeg har set i nyere tid. Flotte farver, super mønster og den lækreste bløde kvalitet. Jeg glæder mig helt vildt til at tage den i brug. Den er afprøvet, og passer fint. Ja, jeg er den heldige. Og de blødeste puder og taget i brug, de pynter flot. Tak for disse skønne gaver.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja netop, farver, blød og kvalitet. Så passer det jo perfekt til modtageren.

      Slet
  2. Hej Hanne ,o)
    Tror du lige jeg blev glad for at læse dit indlæg... ?
    - jeg smiler helt op til ørerne og er super stolt over, at du har følt dig inspireret af mig. Tak søde ;o)
    Dine smukke resultater taler jo for sig selv og jeg kan godt forstå, at de har bragt stor glæde hos modtageren.
    Knus Hanne

    SvarSlet
  3. PS. har du ikke lyst til at prøve lykken i min Give away. Den er startet i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord Hanne. Jo jeg må nok lige deltage i din give away, men jeg er jo lidt grøn endnu i dette univers, så det tager lidt tid ;o)

      Slet