søndag den 18. november 2012

Ørkenpil

Lørdag blev tilbragt i selskab med skønne kvinder fra Himmerlands flettekreds, hold da op hvor vi hygger os. Det er virkelig et forum hvor der er inspiration, gode tips og idéer og tid til en go snak.
Jeg fik flettet en rund bowle-agtig kurv af noget fantastisk pil. Jo bedre pil man har i hænderne, jo flottere bliver resultatet.
Her er det bund og stager af Vestbirk Sø, og sideflet af ørkenpil. Ørkenpilen er flot sort og nærmest lidt lodden. Jeg fik jo sat stiklinger i foråret, så jeg kan snart høste mit første lille bundt af det - håber der kan blive bare en lille kurv.



4 kommentarer:

  1. Halløjsa Hanne! Tak for din kommentar hos mig, jeg måtte straks ind og se hvem du var, mindes ikke at have stødt på dit navn før.

    Hvor er det en skøn kurv du har flettet, smuk i både udseende og fremstilling :o)

    SvarSlet
  2. Det er virkelig en super smuk kurv du har fået lavet.
    Både i farve, men ikke mindst i form.
    fantastisk stykke arbejde ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak. Nogen gange er man jo heldig at ramme det der er i tankerne, andre gange er det ligesom om pilen bestemmer sin egen form:-)

      Slet
  3. Jeg siger også tak, for jeg har købt kurven og nyder den i fulde drag.
    Dens nye funktion kan ses på min blog
    http://annsknittingandsuch.blogspot.dk/2012/12/julemarked.html

    SvarSlet