onsdag den 12. december 2012

Gaver til mig selv

Idag var der en dejlig lille pakke med posten. En fin knap fremstillet af sælskind som kommer fra Dorit fra Nuuk, og et fint rødt hjerte :-) Knappen skal bruges til et projekt, der i lang tid har været i hovedet, så jeg glæder mig til juleferien, hvor der gerne skulle blive tid til at nørkle lidt.


Pt. er det kun strikketøjet der bliver rørt, jeg strikker rødt og uden opskrift. Gad vide hvordan det ender...


Øv - har så lige konstateret at der er en fejl i snoningen ca. midt på et næsten 60 cm lang stykke strik. Den tror jeg altså jeg må leve med :-)
Garnet er fra Garnudsalg, Blackhill højlandsuld sammen med Silk Mohair. Det virker som en dejlig let blanding.

1 kommentar:

  1. Jeg kan se du også har handlet knapper hos Dorit. De er altså for seje. Glæder mig til at se, hvad du finder på at bruge den til ;o)
    Super ærgerligt med den fejl.Måske er det kun dig selv, der kan se den ?
    kh. Hanne

    SvarSlet