fredag den 28. december 2012

Sælskindstraktorslangetaske

Så fik jeg lige gang i traktorslangen :-) har ønsket mig en taske i traktorslange, lige siden jeg så den min søster havde fremstillet. Det var altså en "must have". Da jeg så så Dorit's flotte sælskindsknapper ad omvejen her, var jeg ikke i tvivl om min udgave.
Jeg har ikke prøvet at sy i traktorslange før, men godt støttet af min søsters taske og et par bøger, var det faktisk ikke særlig svært. Fix og færdig på 5 timer, samtidig med fremstilling af en grydefuld grøntsagssuppe og lidt fjernsynskiggeri. Og endda med foér af rødt filtet uld:-)


Jeg tror faktisk den bliver et hit, kan ligesom mærke den passer godt på mig.

2 kommentarer:

  1. Hej Hanne
    Den er altså flot, utroligt hvad du kan få ud af en traktorslange.
    Og knappen i sælskind er da lige prikken over i'et.
    KH Dorte

    SvarSlet
  2. Hej Hanne.
    Hvor er den blevet fin.
    Den må vi se live den 26.januar.
    Kh Annette

    SvarSlet