torsdag den 10. januar 2013

Billeder ad omveje

Så lykkedes det da med billeder igen. Selv om det er ad omveje via Picasa:-) det er lidt bøvlet synes jeg, så jeg håber bare på den gamle vej til at up-loade lige fikser sig selv. Måske et naivt håb, ellers må sønnik lige ind og hjælpe lidt.
 
Et par disede billeder fra høstdagen i lørdags. Luften var tung af tåge, men alligevel blev man ganske forført af alle de skønne farver.
 


Min onsdagsfridag blev brugt i laden, hvor regnen trommede på stålpladetaget. Ganske hyggeligt når man kan gå i tørvejr og sortere. Det allermeste af week-endens høst er sorteret, bundtet og mærket med sort, dato og høststed. Sådan kan jeg li det, så kan jeg jo sige hvor mine kurve er vokset op:-)
Jeg vil også helst ha styr på sorterne, da det ikke er helt lige meget hvad man bruger de forskellige sorter til.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar