tirsdag den 15. januar 2013

Hvor heldig har man lov at være?

Denne smukke kurv er min. Ikke at det er en jeg har flettet (desværre) men det er en gevinst jeg igår modtog fra Pileforeningen, jeg har vundet deres julekonkurrence. Hold da helt op hvor er den bare flot, altså man bliver sådan lidt nørdet med det der håndværk.
Den er flettet af Bent Vinkler som helt klart er en af de dygtigste pileflettere i Danmark efter min mening. Jeg er bare så glad og kan slet ikke få armene ned, over at det var mig der var så heldig. 

2 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk. Jeg kan godt forstå du er glad for den. Ja, Bent Winkler er absolut en af de dygtigste pileflettere i Danmark :-) jeg har været på et kursus hos ham og Claude engang for en million år siden ....cirka ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. ok, det er godt nok længe siden :-)
      Vi har jo en go flettekreds heroppe i Himmerland, måske vi skulle overveje at lave en aftale med BV om et kursus.
      mvh. Hanne

      Slet