lørdag den 26. januar 2013

Flettedag

Idag har jeg igen været i selskab med mine skønne fletteveninder i Himmerlands flettekreds. Det er virkelig en gave, at ha så godt selskab en hel lørdag. Og for engangs skyld blev jeg faktisk færdig med hank og det hele, men var altså også smugstartet med bunden hjemmefra :-)
Endnu en kurv i bowle-facon, med fed hank. Det er en model jeg er vældig glad for lige pt. Denne er flettet af en pil jeg faktisk ikke kender navnet på, noget jeg for en del år siden købte på Kongerslev Produktionsskole, hvor man ikke gik så højt op i sorterne. Men skøn at flette med, og en dejlig farve, der danner fin kontrast til sideflettet af dugpil.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk!
    Fantastiskt farvespil i den ukendte pil, og hvor de to passer flot sammen.
    Og formen!
    Jeg er vild med den.
    Den kan du nok ikke holde ud at sælge, vel?
    ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha Ann. Den ligner vist noget du kender :-) og jo, kommer der en køber, ryger denne også. Jeg tror jeg vil igang med at lave en salgsside til min blog. Har bare ikke lige helt styr på hvordan jeg fikser den, skal vist lige ha en lektion hos sønnik.

      Slet
  2. Du er SÅ dygtig fletter, Hanne. Den er virkelig smuk.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak Charlotte, og i lige måde ;-)

      Slet