mandag den 17. juni 2013

Endelig flet

Det er længe siden jeg har blødt pilen op, og den har været i fryseren og oppe og nede igen et par gange. Hver gang er der kommet noget i vejen. Men nu lykkedes det. Endnu en dukkevogn er færdig, denne gang en lidt anderledes model. Jeg så jo de fine billeder af en gammel dukkevogn hos Halager, som jeg nødvendigvis måtte prøve at lave. Heldigvis er min far snild på fingrene, og laver gerne plader, stativer og alt muligt andet i træ. Jeg tegner skabelonerne i auto-cad, så det er et fint samarbejde.


Resterne af pilen var lige nok til endnu en kurv med asymmetrisk lukning. Dem har jeg lavet rigtig mange af, de bliver altid solgt...



1 kommentar:

  1. Hej Hanne, sikke en køn dukkevogn, den skal nok bringe lykke hos barnebarnet. Og sikke et flot farvespil der er i kurven. Jeg savner også at flette, må hellere få noget pil lagt i blød idag. KH Dorte

    SvarSlet