søndag den 16. juni 2013

T-shirt pimping

Jeg har haft svært ved at finde nye t-shirt til arbejdsbrug.... Enten er der guld og glimmer,flagrende gevandter eller bare for meget af det hele. Det passer ikke så godt til mit job, hvor det skal matche med sikkerhedssko og hjelm.
Derfor har jeg været en tur i H & M og købt helt neutrale t-shirts uden dikkedarer. Lidt knapper fra Stof & stil og lidt brodergarn fra gemmerne. Et par hyggelige aftner er gået med det, og jeg har bare lyst at lave flere. Det er rigtig hyggeligt arbejde.



6 kommentarer:

  1. Hej Hanne jeg kunne ellers godt få et billede på nethinden af dig med guld, nitter, hjelm og sikkerhedssko.
    Det ser rigtig godt ud, og det gør billederne fra sidste indlæg også, dejlig tur i din have. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte... Det billede lader vi lige ligge.

      Slet
  2. Hvor smart, lav endelig flere. Jeg bruger str L (=lille).. Sikke mange kreativiteter du får fra hænderne, det gen´ ville jeg godt have haft. Vi ses i kano på lørdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ser jeg lige om jeg kan nå;-) øh, jeg troede da det var i kajak???

      Slet
  3. Hvor er det bare en god ide, den ide kommer jeg da vist til at "låne". Jeg skal nok linke til dig ;o)
    Må straks op i skuffen med t-shirts og kigge.

    SvarSlet
  4. Du "låner" da bare, fedt hvis jeg kan inspirere dig.
    Kh. Hanne

    SvarSlet