mandag den 26. august 2013

Overdosis

Jeg har det som om jeg har fået en overdosis, altså på den gode måde. Mæt, træt og aldeles fyldt med inspiration, gode snakke, dejlige kram og al mulig guf for øjenene.
Jeg har igen været på Pilefestival, som denne gang var flyttet til Vingsted jernalderlandsby. Et dejligt sted, som danner fine rammer for arrangementet, og endda med en helt ny gruppe seje pilemennesker som arrangører.  Godt gået, jeg bøjer mig i støvet for deres energi og gåpåmod. TAK.
Billeder.... Ja jeg var så optaget at jeg kun fik taget et par stykker, men heldigvis var andre igang med linsen, som kan ses på pileforeningen.dk på facebook.
Idag restitueres der med fred og ro i haven, kun ledsaget af masser af pip fra foderbrædtet. 


Og så skal de nye bøger undersøges nærmere. En lille barkflettet holder lavet på smukkeste vis af Dorthe Steffensen måtte med hjem, det er bare så flot arbejde.



1 kommentar:

  1. Hej Hanne lyder som om det var en god pilefestival. Jeg nåede ikke så langt ned i landet, jeg tog med en veninde til patchworktræf i Herning. Det var rigtig godt og vi blev meget inspireret. KH Dorte

    SvarSlet