onsdag den 9. april 2014

Klar parat drivhus start

Jeg har brugt formiddagen i drivhuset, der er bestemt skønnere temperatur end udenfor. Der er ved at være rigtig godt gang i krukkerne. Jeg har næsten ingen såede / priklede ting i år, men mine overvintrende blomster har det super fint. Acapantus, pelargonier, roser, engletrompeter og Hortensia. Tulipantræet i krukken blomstre, de afklippede grene fra den japanske kirsebær ligeså. Oliventræet er flyttet i drivhuset, plantekasser gjort klar til tomater og argurker. Gulvet fejet, bordet dækket, kaffen drukket. Dejlig fridag.




Jeg har også fået lavet greb på min kurv fra sidst fletteweekend-end. En vasketøjskurv tror jeg den er fint egnet til. Der er dog plads til forbedringer på faconen, så jeg må nok hellere flette en til.


Jeg fik også lært at lave en ny bund sidste week- end. Trekantet... Den må være beregnet til Toblerone...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar