fredag den 9. maj 2014

Resteflet i snevejr + det løse

Heldigvis er det jo ikke rigtig snevejr... det er bare et fint hvidt drys fra det Japanske kirsebærtræ. Det blomstrede fantastisk sidste week-end, en skam at det varer så kort. 


Vejret var perfekt til at flette udendørs, så det blev til den runde kurv, der med vilje er lavet skæv / asymmetrisk. Nogen gange er det sjovt at lave noget der skal være skævt. Den ovale kurv er også resteflet fra ugen.


Så har jeg forsøgt mig med lidt hyggesnack. Lakrids- og saltede citronmandler. Umm det kan godt anbefales. Opskriften har jeg fundet hos Valdemarsro.


Ja der er da forresten også flettet et par sommerfugle, som allerede er fløjet videre ud i landet ;-)


Jeg har også fået læst endnu en bog, rigtig god læsning. Nogen gange skal jeg bruge flere uger på en bog, men er den spændende nok går det en del hurtigere.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar