mandag den 26. maj 2014

Små skridt

Hvor er det skønt at have hovedet fyldt med ideer, om ting man gerne vil lave. Jeg er for en kort bemærkning tvunget til at sidde lidt mere stille end jeg plejer, så jeg benytter tiden til at lave lidt håndarbejde - selvfølgelig.
Sif's dukke har fået en fin kjole, med små hæklede sko og pandebånd med blomst.


Der arbejdes med hæklede romber. Det går lidt trægt med sammensyningen, men det skulle gerne ende med en pude.


Gode bøger er også et must, skønt at have tiden til at læse i længere tid. Det giver altså en bedre forståelse, end når en bog hakkes i småstumper. Jeg er lige blevet færdig med Trofæ af Steffen Jacobsen, det er virkelig en grum historie.


Ellers nydes drivhuset i fulde drag. Jeg har et par roser i potter, de blev forsynet med go krukkemuld (Claus Dalby recepten) i februar måned. Nu belønnes jeg så med de skønneste blomster man kan ønske sig.






1 kommentar: