fredag den 5. september 2014

Efterårsklar

Selv om der stadig er dejligt vejr, kan man nu godt mærke luften er forandret. Det er køligt om morgenen. Så jeg har lige strikket en dejlig uldtrøje str. 2 år, så håber jeg bare den passer Sif. Den er strikket af dobbelt tweed garn fra Garnudsalg, oppefra og ned, det går som en leg.


Jeg er vild med farven, håber også den falder i Sif's smag. Selv om den måske er lidt drenget.


Fryseren blev tømt idag, så det sidste bundt pil skulle bruges, hvis ikke det skulle ryge ud. Egentlig en glimrende undskyldning for at flette lidt. Der blev talt op og vurderet hvad der kunne blive ud af de få rester. Når jeg fletter af rester fletter jeg bare det der nu passer i til mængden. Jeg tror det blev en udmærket kurv, evt. en øl-kurv...



4 kommentarer:

  1. Det skal være luksus øl til den kurv!
    Sif bliver da sporty i den trøje. Vejret er helt specielt i øjeblikket. Vi tog forteltet ned og svedte tran i solen. Gik til stranden og fik en sensommerisvaffel... Og når solen er væk falder duggen og kulden kommer krybende. Det er september!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu altid godt at ha en plan for kurvene - tak for kommentarer :-)

      Slet
  2. Hej Hanne, flot trøje og kurv. Har du nogen erfaring med hvor lang tid pil kan ligge i fryseren, jeg tror nemlig jeg har noget der har ligget siden i vinter. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Dorte. Jeg tror ikke der er "sidste salgsdato" på pilen, bare det er pakket ind.

      Slet