onsdag den 22. oktober 2014

River rafting i baghaven

Som nogen nok bemærkede var der ganske voldsomt vejr i det nordjyske sidste uge. Jeg var så heldig at tilbringe efterårsferien i mere behageligt klima, Kreta var bestemt en positiv oplevelse. Sol, vand og afslapning - billedet siger det meste :-)


Men jeg skal da også indrømme at det var med en vis rysten, vi vendte hjem for at se om matriklen stod under vand.
Heldig vis var alt ok, dog var der virkelig drøn på åen. Stemmeværket var fjernet, og vandet har frit udløb. Det betyder jo vandstanden er faldet en del, men det giver også en tiltrængt udrensning af åen. Så alt i alt ganske godt. Men stranden, den ser ikke for godt ud - her er skyllet alt muligt op fra åen..


Det er ved at være urimeligt tyndt med kreative indslag herfra... Håber det snart bliver bedre. I hvert fald venter et kursus i week-enden, hvor jeg skal være sammen med mine skønne flette veninder.

4 kommentarer:

  1. Det ser rigtig godt ud, altså billedet fra Kreta, noget mere blå himmel end vi havde her i Danmark . Jeg håber i får en rigtig god kreativ weekend. KH Dorte

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er nu det er skønt at komme lidt sydpå :-)
      Ærgerligt du ikke kommer med på kursus, synes det er ved at være længe siden jeg har set dig.

      Slet
  2. Huh... der har været sus i strømmen. Der bliver noget oprydning efter den omgang... især på stranden åbenbart....
    God weekend i godt selskab med masser af nye ideer.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Anne, der er vist basis for at lave en oprydning på stranden.
      Jeg nyder altid at være på kursus, så er der god tid til at fordybe sig i arbejdet. Det kan nogle gange godt knibe lidt i det daglige - og det ses som regel også på resultatet, hvor koncentreret man har været.

      Slet