onsdag den 23. december 2015

Julen står for døren og linsen skal pudses.

Jeg har faktisk udelukkende taget billeder med min iPad. Den sidste tid har jeg ikke været så tilfreds med resultatet, tænkt at det var da utroligt så dårlig lyset er... Men det er jo heller ikke særlig lyst i vejret. Men nu har jeg altså pudset linsen, hmm. Det virker ligeså godt som når man får pudset brillerne.


Så med et mere klart billede, vil jeg med disse juletræer ønske mine læsere en glædelig jul. Her koger risengrøden, træet er pyntet og de sidste gaver er pakket. Juleferien er begyndt - jeg er så klar.

6 kommentarer:

  1. En rigtig glædelig jul til jer også. Jeg glæder mig til vi skal mødes igen og flette pil. KH Dorte

    SvarSlet
  2. Ti hi... Jeg opdagede en gang (med en ny mobil) at jeg ikke havde fået fjernet beskyttelsesfilmen over linsen!!!
    Utroligt hvad et klart udsyn gør for mennesker og mekanik!
    Fiiiine juletræer.
    Vi julehåndarbejdshygger; datteren er hjemme. Jeg strikker, hun syer på sit patchwork regnbuetæppe.
    Rigtig glædelig jul til dig og dine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne. Ja dejligt med nogle fridage til selv at vælge i.

      Slet
  3. Glædelig jul Hanne. Sikke fine ting du har haft gang i, nissetøjet er helt vildt sødt.
    KH. Margith

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Margit, og nissetøjet er til fri kopiering - der skal ikke mange meter restegarn til et par nissesokker.

      Slet