torsdag den 9. juni 2016

Hæklerier, fletterier og gæt en sang.

Nu hvor der ikke er noget strikketøj igang, har jeg igen kastet mig over hæklenålen. Jeg er startet på delene til en sangkuffert.. gæt en sang.


Mariehønen Evigglad, blæksprutten Olsen, Rapanden Rasmus og tingelingelater tinsoldater. Der kan nå at komme mange flere inden der skal laves kalenderpakker. For engangs skyld i god tid.

Så blev der endelig tid og overskud til at flette lidt igen, det har knebet med energien. Men der kommer lidt mere med alt det gode vejr. Så et par dages fyraftensflet har resulteret i en rummelig rund kurv.


4 kommentarer:

  1. Herlige hæklerier. Der er mange sange at hækle op!
    Hvor er den kurv smuk! Elegant facon, smart skæv kant med en ny flet... og så er hanken udsøgt! I love it!!!! Ville godt nok gerne kunne lave sådan flot flet...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne, jeg elsker processen, og skal virkelig lidt mere igang. Denne her gav mig en mega vabel på langefingeren, så jeg skal i træningslejer.

      Slet
  2. Hvor er den flot din kurv - ser svært ud

    God uge
    annette

    SvarSlet
  3. Hejsa - jeg vil lige høre, om du laver sangkuffert/hæklerier på bestilling?
    Skriv/ring gerne på tlf. 27596619
    VH Anne-Mette

    SvarSlet