tirsdag den 19. februar 2013

Så fik vi gjort kål på æggene

Jeg har været igang med at hækle brumbasse og angry bird, ganske overkommeligt og hyggeligt arbejde. De er hæklet over plasticæggene, der er indeni Kinder æg, så vi var nødt til at spise lidt chokolade først :-)
Angry bird flyver afsted imorgen, hvor den kommer til at indeholde penge til en fødselsdagsgave.


Skulle nogen læsere ligge inde med plasticæg, er jeg en glad modtager, jeg gider nemlig ikke spise mere kinderchokolade (det er ikke specielt godt)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de bare blevet fine :o)

    Den angry bird må helt sikkert ha bragt glæde.

    Kh Lise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha Lise. Jo den blev modtaget med glæde...
      Jeg skal lige spørge dig, limer du det hæklede fast til ægget? Det har jeg nemlig ikke gjort, og tænkte at det måske er en fejl.
      Kh. Hanne

      Slet