søndag den 3. februar 2013

Søndagsstrik

Ja faktisk er jeg allerede igang med en anden hue... men denne blev færdig forleden. "Alene hjemme" huen fra Hanne Rimmen måtte altså afprøves. Opskriften er Hanne's foto, samt lidt tælle/tegnearbejde. Jeg har strikket i dobbelt Arwetta garn, det er rigtig lækkert garn. Men på trods af strikkeprøve endte huen med at blive for stor til ham den var tiltænkt, så var det heldig der var en med lidt størrer hoved der gerne ville have den:-)
Jeg tror jeg skal prøve igen, men vil finde noget garn der passer bedre i tykkelsen.

Symaskinen har også været en tur på bordet. Jeg har syet sengesæt til yndlingens juniordyne, og en lille pose til sutter og nattøj.



2 kommentarer:

  1. Måtte lige ind for at kigge ;o)
    og sørme jo, huen er færdig. Hvor er den blevet fin.
    Den jeg lavede bliver brugt og det er jo lykken for os strikketanter.
    Håber også at din hue gør en lille dreng glad derude ;o)
    God weekend
    Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha Hanne.
      Jo den er i brug, dog af en noget stor dreng :-) så jeg skal nok igang igen med en lidt mindre størrelse. Men tror lige det venter til jul måske. Lige nu er symaskinen nemlig støvet af.
      kh. Hanne

      Slet